wtorek, 7 czerwca 2016

Witam!

NIESPODZIANKA!
Oto nowy blog! Kto wiedział? No dobra, ktoś tam wiedział. I bardzo
pomógł! A konkretniej kilka osób: Kiwi, Sue i White Angel. One
właśnie wyeliminowały masę błędów, pomogły w podjęciu decyzji itp.
A czemu założyłam? W sumie sama nie do końca to wiem... W mojej
pokręconej głowie zrodził się pomysł i proszę :) 
I ogólnie jest to niespodzianka dla specjalnej osoby, Emily Tano (♥).
To dla Ciebie, Emi (ta notka XDD)! 
NII (Nothing is impossible) będzie kontynuowane jak dawniej, nic się nie zmienia. 
Tu postaram się wklejać posty co tydzień, ale różnie to będzie. Pożyjemy, zobaczymy. 
Poza tym Wika już niedługo zrobi szablon (mam nadzieję :P), więc będzie tu nieco...
ładniej. Stworzyłam sobie zupełnie inną historię niż na moim pierwszym blogu, mam nadzieję
że będziecie czytać. Prolog pojawi się może za kilka dni... 
A, no i zapraszam do zapoznania się z zakładkami:
W razie pytań - piszcie w komentarzach. 
NMBZW!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Em... Oprócz tego, że jestem pierwsza, co mogę dodać? No nic.
      Więc czekam na prolodżeg.

      Usuń
  2. Nie powiedzie Oldze?!!👎👎👎🙅🙅Foch. A to do tego robiłaś bohaterów kiedy weszłam do twojego pokoju!!! Ja kecr i czekam na prolog

    OdpowiedzUsuń